Jag är hemsk



Usch, jag är verkligen katastrofal. Uppdateringen har varit värre än värst! Men just nu hittar jag ingen tid. Jobbet tar död på mig. Och så ska man hinna med ett socialt liv OCH hästar! Herrejösses.  Men jag skall göra mitt bästa - hoppas att någon av mina fina läsare kan tänka sig att hänga kvar tills jag hamnar på fötter!

Tills vidare lägger jag i alla fall upp den här bilden på världen sööööötaste ponny (Jarno förstås..). Vet inte riktigt var jag hittat den, men fin i alla fall! Ååh jag vill rida en liten ponny.. Mums mums.

6 kommentarer:

Maria sa...

Håller med! Ursnygg ponny =)

IDA sa...

Vacker ponny!

Linda Carlsson sa...

Vad är bilden tagen? Läckert "ridhus"

Sanna sa...

Vad jobbar du med? :)
Håller med dom andra, ursnygg ponny :D

Camilla sa...

Trevlig blogg du har och jättesnygg bild och ponny här i inlägget :D Har du tagit bilden? Hoppas du kommer igång med bloggandet igen D:

Emma sa...

Vilken ras är den hästen på bilden? :)
Grymt fin!

Skicka en kommentar