Torsdag


Bild från släppet

Det gick faktiskt ganska bra på lektionen på ridskolan igår. Hade Ladina igen, och ibland kände jag faktiskt att jag kom åt henne ordentligt; hon började suga på bettet och trampade under sig lite bättre. Men det är ju onekligen sjukt svårt att rida ridskolehästar! Inte svårt på det "vanliga" sättet, men ridskolehästar är ju felridna en sådan stor del av tiden som de rids, och det är lite kämpigt att starta om från noll varje lektion.. Men roligt är det!

Till helgen är den största delen av plugget färdigt, men då ska jag iväg på diverse grejer.. Undrar om jag någonsin kommer rida min lilla Ingvar igen.. Jösses; har inte sett honom på evigheter! Äsch, jag får helt enkelt stjäla lite pluggtid någon dag och ta mig till stallet så att jag kan få mig en ridtur :)

Nu; plugg! (what else is there?)

2 kommentarer:

sanna sa...

Är Ingvar din häst? :)

Emma sa...

Riktigt fin bild =D Tjusig häst =)

Skicka en kommentar